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제목 MIRTEC Lands Global Customer Service Leadership Award
조회수 1585 작성일 2018.05.16

검사 기술 분야의 세계적 리더인 미르기술이 프로스트 앤 설리번(Frost & Sullivan)이 SMT 검사 분야의 우수한 기업에게 수여하는 'Global Customer Service Leadership Award'를 수상했다. 수상자는 서비스의 우수성과 시기적절성, 소비자 가치에 미친 서비스의 영향, 서비스의 비용을 근거로 하여 선정됐다.
 미르기술 북미 판매/서비스 부문 사장 Brian D'Amico는 '미르기술은 우리의 가격대에서 최첨단 기술의 AOI(Automated Optical Inspection)시스템을 생산하는 것에 자부심을 느낀다. 우리는 강력한 국제적 판매와 서비스 조직의 중요성을 인식하고 있으며, 이 특별한 상을 받게 된 것도 한해동안 우리의 모든 노력을 보여준 것이라고 생각한다.'고 수상 소감을 밝혔다.
 고객의 요구를 이해하고, 해결안을 개발하며, 계속해서 고객의 요구를 이행하는 능력은 SMT 업계에서 미르기술을 차별화시켰다. 독특하고, 혁신적이고 부가가치적인 상품을 통해 고객 충성을 유지하는 능력은 SMT 검사 장비 시장의 강력한 경쟁자들 사이에서 회사가 그 위치를 강화하는데 도움이 됐다. 이 상을 받는데에는 고객의 요구에 근거하여 서비스를 제공하고 현재 능력을 향상시키려는 회사의 목표도 큰 역할을 했다.
 올해로 설립 50주년을 맞은 프로스트 앤 설리번은 300여 산업, 250,000여개 기업 이상을 관찰하는 1,800명의 분석가와 상담가를 보유한 세계적 연구 발표 기관이다.



MIRTEC Lands Global Customer Service Leadership Award
Lauded for superior quality in the SMT inspection industry

 

 

(MIRTEC: Oxford, CT) -- MIRTEC, a global leader in inspection technology, is the recipient of Frost & Sullivan’s 2011 Global Customer Service Leadership Award for the surface mount technology (SMT) inspection equipment market. MIRTEC was selected based on its superior quality and timeliness of service, impact of service on customer value, and cost of service.

 

“We at MIRTEC take pride in producing the most technologically advanced [automated optical inspection] AOI systems in our price class,” says Brian D’Amico, president of MIRTEC’s North American Sales and Service Division. “Furthermore, we recognize how important it is to back these exceptional products with a strong global sales and service organization. The fact that MIRTEC was selected to receive this distinguished award justifies all of our hard work throughout the year. It gives me great pleasure to accept this award on behalf of all of our dedicated MIRTEC employees for their outstanding performance.”

 

MIRTEC’s ability to understand customer requirements, develop solutions, and consistently deliver on customer requirements set it apart in the SMT inspection industry. The ability to maintain customer loyalty through distinctive, innovative, and value-added products has helped the company reinforce its position among the top competitors within the SMT inspection equipment market. The company’s aim to build and enhance its existing capabilities and service offerings based on customer demands has helped MIRTEC receive the 2011 Frost & Sullivan Global Customer Service Leadership Award in the SMT inspection equipment market.

 

Frost & Sullivan is in its 50th year in business with a global research organization of 1,800 analysts and consultants who monitor more than 300 industries and 250,000 companies. The company’s research philosophy originates with the CEO’s 360 Degree Perspective, which serves as the foundation of its TEAM Research methodology. This unique approach enables Frost & Sullivan to determine how best-in-class companies worldwide, such as MIRTEC, manage growth, innovation, and leadership.

 

 

Brian D’Amico, president of MIRTEC’s North American Sales and Service Division